Maxima Grupe инвестира 600 млн.евро през следващите седем години

Инвестиции в размер на 600 млн. евро през следващите седем години предвижда оперативната стратегия до 2025 г. на Maxima Grupė, съобщи компанията.

Средствата ще бъдат насочени към разширяване и модернизиране на мрежата магазини. Групата оперира T Market в България, Прибалтика и Полша.

Ръководството на групата си е поставило за цел да я превърне от регионален играч в международна компания. В България веригата планира интензивно пазарно развитие с осигурената международна подкрепа, разработване на нови формати и канали за продажба.Целта е оборотът да нараства със 7% всяка година.

Миналата година групата е придобила вериги за търговия на дребно в Полша, а в прибалтийския регион е продала облигации за 300 млн. евро.В България търговската верига оперира от 2005 г. До момента има 74 супермаркета в 38 града в страната и общо 1600 служители.

Maxima grupė използва собствени марки за отделни линии стоки: Maxima Favorit – висококачествени стоки, Optima Linija – евтини стоки, Maxima Ecologica – биопродукти, Meistro Kokybė и Meistara Marka в Латвия – пресни меса и риба, деликатеси и сладкииши, Disney – детски стоки, Saulės pienas и Saules piens в Латвия – млечни продукти, Mano – месни продукти, Ocean – рибни продукти.

Максима Груп е холдингово дружество във Вилнюс, управляващо транснационална корпоративна група с верига от магазини за бързооборотни стоки в Прибалтика, Полша и България.

Законът, Агрополитиката, Говори Брюксел

Мирослав Найденов:Трябва да се направи проверка и на консултантите по проектите

Мирослав Найденов:Трябва да се направи проверка и на консултантите по проектите

Понеделник, 17 Юни 2019

Трябва да се направи проверка и на консултантите по проектите на къщите за гости,...

Агротехника, Животновъдство, Растителна защита

Консултативният съвет по животновъдство предложи условия за получаване на помощ deminimis

Консултативният съвет по животновъдство предложи условия за получаване на помощ deminimis

Сряда, 12 Юни 2019

Земеделските стопани, отглеждащи едри преживни животни от млечни и месодайни породи или дребни преживни...

Компании, Събития, Анализи

34 страни участваха в престижния конкурс Sélections Mondiales des Vins Canada

34 страни участваха в престижния конкурс Sélections Mondiales des Vins Canada

Понеделник, 17 Юни 2019

Две български вина – 4 Seasons Summer 2017 гевюрцтраминер на Домейн Юстина и Leva Chardonnay...

Реколта, Пазари, Цени

КЗП ще следи за грамажа на ястията по ресторантите

КЗП ще следи за грамажа на ястията по ресторантите

Събота, 15 Юни 2019

Комисията за защита на потребителите започва засилени проверки на туристическите обекти. Инспекторите ще проверяват...

Инвестиции, Финансиране, Застраховки

Започна изплащането на субсидиите по мярка 11 „Биологично земеделие“ за Кампания 2018

Започна изплащането на субсидиите по мярка 11 „Биологично земеделие“ за Кампания 2018

Сряда, 12 Юни 2019

ДФ „Земеделие“ преведе близо 34,5 млн. лв. по мярка 11 „Биологично земеделие“ от ПРСР...

Иновации, Обучение, Агросвят

Мобилно приложение подпомага цифровизацията в животновъдството

Мобилно приложение подпомага цифровизацията в животновъдството

Сряда, 12 Юни 2019

Начините за трансформация на веригата на доставки на месо с използването на блокчейн технологията...


Наши партньори

За нас

"Агробизнесът" е издание, предназначено за собственици на агрофирми, мениджъри, експерти, производители, преработватели и търговци на селскостопанска продукция. Задачата, която си поставя списанието, е да помогне на българския агробизнес в усилията му да достигне високите европейски стандарти. Земеделието и хранителната промишленост в България да станат конкурентни на останалите страни, членки на Европейския съюз.