Лидл подобри качеството на колбасите „Родна Стряха”

Колбасите  от продуктовата линия „Родна стряха“, вече се произвеждат без влагането на механично отделено месо, което води до намаляване използването на подобрители и сгъстители.
По-високи стандарти за качеството на колбасите собствена марка въвежда Лидл.  Колбасите  от продуктовата линия „Родна стряха“, вече се произвеждат без влагането на механично отделено месо, което води до намаляване използването на подобрители и сгъстители.
Целта е подобреното качество,  автентичен и неподправен вкус не само във високия, но и в ниския ценови клас, осигурено разнообразие от колбаси с оптимално съотношение между качество и цена.
Лидл е пионер и при въвеждането на пазара на серия колбаси Clean Label, която включва месни продукти без изкуствени консерванти, овкусители, оцветители, без глутен или лактоза. Продуктите под марка Pikok се произвеждат по иновативна технология, при която изкуствените добавки се заместват с натурални и се използват естествени консерванти. Всичките 4 продукта от серията – шпеков салам, луканка, шунка и бекон, се произвеждат от български производители.

Агрополитиката

Пазари, борси, цени

Природният парк „Беласица“ организира Фестивал на кестена

Природният парк „Беласица“ организира Фестивал на кестена

Фестивал на кестена бе открит на 13 октомври в Петрич. На изложението в шатри...

Хранителна индустрия

За нас

"Агробизнесът" е месечно луксозно издание, предназначено за собственици на агрофирми, мениджъри, експерти, производители, преработватели и търговци на селскостопанска продукция. Задачата, която си поставя списанието, е да помогне на българския агробизнес в усилията му да достигне високите европейски стандарти. Земеделието и хранителната промишленост в България да станат конкурентни на останалите страни, членки на Европейския съюз.

Галерия