Секторът на високоалкохолни напитки търпи огромна промяна

Провеждането на Spirits Selection by Concours Mondial de Bruxelles  през август е възможност да се представи българската високоалкохолна индустрия. Секторът на високоалкохолни напитки търпи огромна промяна. Появиха се нови категории, а наложените станаха по-изобретателни. Коктейлите и крафт напитките са отново на мода. Фабриките за спиртни напитки се стремят да разширят портфолиото си,  заяви Тиери Хейнс директор на Spirits Selection by Concours Mondial de Bruxelles.
 Той е консултант по високоалкохолни напитки към специализираната организация Винопрес в Белгия, където предоставя съветите си за разработването на нови продукти. Според него потребителите избират продукти с дългогодишна история и наследство, с неподправеното усещане за мястото, където са произведени. Те търсят нещо различно. Интересът към по-малки производители и към произведени в определени райони напитки расте
  Предвижда се огромен ръст на спиртни напитки, които са пречистени и направени майсторски от по-малки производители. Потребителите искат да знаят какво пият, откъде произхожда, кой го произвежда. В момента тази тенденция засяга най-изтънчените напитки, но ще се окаже водеща и за останалите.
Секторът е принуден да промени своя модел като предпочете методи, при които използването на пестициди, химически торове и механизация е значително намалено. Устойчивото развитие ще се взема все повече и повече под внимание от потребителите, когато решават кой продукт да изберат.Уиски, коняк, джин, ром и водка ще продължат да бележат ръст. Резултатът при по-развитите икономики е консумация на напитки с по-високо качество. Броят на продажбите нараства най-вече в Азия.
България трябва да яхне вълната на крафт тенденцията и да подкрепи това с подобаваща комуникация. Няма съмнение в дългогодишното наследство при производството и консумация на ракия, но за да има тази напитка по-голяма видимост, комуникацията е  много важна, категоричен е Тиери Хейнс.

Пазари, борси, цени

Розовият домат – царят на българските  зеленчуци

Розовият домат – царят на българските зеленчуци

Фестивал на розовия домат се проведе за втора поредна година в София. Събитието е...

Хранителна индустрия

Приключи последният етап от класирането на проектните предложения по подмярка 4.2

Приключи последният етап от класирането на проектните предложения по подмярка 4.2

Приключи последният етап от предварителното класиране на проектните предложения по подмярка 4.2. „Инвестиции в...

За нас

"Агробизнесът" е месечно луксозно издание, предназначено за собственици на агрофирми, мениджъри, експерти, производители, преработватели и търговци на селскостопанска продукция. Задачата, която си поставя списанието, е да помогне на българския агробизнес в усилията му да достигне високите европейски стандарти. Земеделието и хранителната промишленост в България да станат конкурентни на останалите страни, членки на Европейския съюз.

Галерия