Метро организира национална кампания, чрез която си поставя за цел да представи автентични рецепти

Метро организира национална кампания, чрез която си поставя за цел да да открие и представи автентични рецепти. Oрганизаторите си поставят за цел да открият и представят автентичните рецепти, които от векове формират българския вкус
  Участниците трябва да опишат рецептата, която ги е впечатлила и продуктите необходими за приготовлението на ястието, да посочат мястото, откъдето произхожда  и да добавят кратко представяне на неговите природни забележителности.
Водач на кампанията Кулинарното наследство на България е шеф Андре Токев, койте е посветил повече от 30 години от професионаланата си кариера на търсене, запазване и популяризиране на автентични български храни и рецепти. Дванадесет от участниците в конкурса, изпратили най-добрите рецепти, селектирани от професионално жури ще участват във видео сериал с шеф Токев, а рецептите им ще бъдат издадени в кулинарна книга и представени в кулинарен календар. Награди са предвидени за рецепти, изпратени от български ресторант, както и от организаторите на кулинарни фестивали от цялата страна.
Метро е компания от сферата на търговията, чийто проект е получил и има правото да ползва знакът на Европейската година на културното наследство до този момент. До края на 2018 година Метро ще подкрепи няколко значими регионални кулинарни фестивали като Кулинарното наследство на Тракия в Ивайловград на 1 септември, този на реселешкия лук в село Реселец на 15 септември и на смилянския боб в края на месец октомври 2018.

Агрополитиката

Румен Порожанов: Кооперациите имат перспектива в земеделието и хранително-вкусовия бранш

Румен Порожанов: Кооперациите имат перспектива в земеделието и хранително-вкусовия бранш

Кооперациите имат перспектива в земеделието и хранително-вкусовия бранш, заяви министърът...

Пазари, борси, цени

McDonald’s загуби запазената си търговска марка за бургерите Big Mac в рамките на ЕС

McDonald’s загуби запазената си търговска марка за бургерите Big Mac в рамките на ЕС

McDonald’s загуби запазената си търговска марка за бургерите Big Mac в рамките на Европейския...

Хранителна индустрия

Регистрирани са случаи на заболели от трихинелоза в Бургас и Кърджaли

Регистрирани са случаи на заболели от трихинелоза в Бургас и Кърджaли

8 души са заболели от трихинелоза в Бургас след консумация на луканки. Деликатесът бил...

За нас

"Агробизнесът" е издание, предназначено за собственици на агрофирми, мениджъри, експерти, производители, преработватели и търговци на селскостопанска продукция. Задачата, която си поставя списанието, е да помогне на българския агробизнес в усилията му да достигне високите европейски стандарти. Земеделието и хранителната промишленост в България да станат конкурентни на останалите страни, членки на Европейския съюз.

Галерия