Метро организира национална кампания, чрез която си поставя за цел да представи автентични рецепти

Метро организира национална кампания, чрез която си поставя за цел да да открие и представи автентични рецепти. Oрганизаторите си поставят за цел да открият и представят автентичните рецепти, които от векове формират българския вкус
  Участниците трябва да опишат рецептата, която ги е впечатлила и продуктите необходими за приготовлението на ястието, да посочат мястото, откъдето произхожда  и да добавят кратко представяне на неговите природни забележителности.
Водач на кампанията Кулинарното наследство на България е шеф Андре Токев, койте е посветил повече от 30 години от професионаланата си кариера на търсене, запазване и популяризиране на автентични български храни и рецепти. Дванадесет от участниците в конкурса, изпратили най-добрите рецепти, селектирани от професионално жури ще участват във видео сериал с шеф Токев, а рецептите им ще бъдат издадени в кулинарна книга и представени в кулинарен календар. Награди са предвидени за рецепти, изпратени от български ресторант, както и от организаторите на кулинарни фестивали от цялата страна.
Метро е компания от сферата на търговията, чийто проект е получил и има правото да ползва знакът на Европейската година на културното наследство до този момент. До края на 2018 година Метро ще подкрепи няколко значими регионални кулинарни фестивали като Кулинарното наследство на Тракия в Ивайловград на 1 септември, този на реселешкия лук в село Реселец на 15 септември и на смилянския боб в края на месец октомври 2018.

Агрополитиката

Пазари, борси, цени

Fanaost е най-доброто сирене, отличено  на престижния международен конкурс  World Cheese Awards

Fanaost е най-доброто сирене, отличено на престижния международен конкурс World Cheese Awards

Норвежко сирене от типа Gауда e короновано за най-добро сирене по време на престижния...

Хранителна индустрия

Aгенцията за безопасност на храните спря от разпространение в търговската мрежа спанака с листа от татул

Aгенцията за безопасност на храните спря от разпространение в търговската мрежа спанака с листа от татул

Aгенцията за безопасност на храните  спря от разпространение в търговската мрежа спанака със съмнение,...

За нас

"Агробизнесът" е месечно луксозно издание, предназначено за собственици на агрофирми, мениджъри, експерти, производители, преработватели и търговци на селскостопанска продукция. Задачата, която си поставя списанието, е да помогне на българския агробизнес в усилията му да достигне високите европейски стандарти. Земеделието и хранителната промишленост в България да станат конкурентни на останалите страни, членки на Европейския съюз.

Галерия