Кампанията „Фини кори, фини творби“ бе отличена на юбилейното пето издание на конкурса на БАР

Кампанията на точени кори BELLA „Фини кори, фини творби“ бе отличена на юбилейното пето издание на конкурса на Българската асоциация на рекламодателите в категорията „Нововъдение в продукт и повторно пускане на пазара“.
 Наградата е голямо признание за екипа маркетинг и продажби на „Белла България“, който увеличи продажбите и пазарния дял на бранда точени кори BELLA. Отличието бе връчено на бранд мениджъра на марката BELLA Нели Стефанова.
В конкурса BAAwards на БАР за 2018 под мото „БАРкод на успеха“ бяха подадени заявки за общо 44 рекламни кампании. На официалната церемония бяха наградени девет рекламодателя, сред които „Белла България”

Агрополитиката

Пазари, борси, цени

Fanaost е най-доброто сирене, отличено  на престижния международен конкурс  World Cheese Awards

Fanaost е най-доброто сирене, отличено на престижния международен конкурс World Cheese Awards

Норвежко сирене от типа Gауда e короновано за най-добро сирене по време на престижния...

Хранителна индустрия

Aгенцията за безопасност на храните спря от разпространение в търговската мрежа спанака с листа от татул

Aгенцията за безопасност на храните спря от разпространение в търговската мрежа спанака с листа от татул

Aгенцията за безопасност на храните  спря от разпространение в търговската мрежа спанака със съмнение,...

За нас

"Агробизнесът" е месечно луксозно издание, предназначено за собственици на агрофирми, мениджъри, експерти, производители, преработватели и търговци на селскостопанска продукция. Задачата, която си поставя списанието, е да помогне на българския агробизнес в усилията му да достигне високите европейски стандарти. Земеделието и хранителната промишленост в България да станат конкурентни на останалите страни, членки на Европейския съюз.

Галерия