Кампанията „Фини кори, фини творби“ бе отличена на юбилейното пето издание на конкурса на БАР

Кампанията на точени кори BELLA „Фини кори, фини творби“ бе отличена на юбилейното пето издание на конкурса на Българската асоциация на рекламодателите в категорията „Нововъдение в продукт и повторно пускане на пазара“.
 Наградата е голямо признание за екипа маркетинг и продажби на „Белла България“, който увеличи продажбите и пазарния дял на бранда точени кори BELLA. Отличието бе връчено на бранд мениджъра на марката BELLA Нели Стефанова.
В конкурса BAAwards на БАР за 2018 под мото „БАРкод на успеха“ бяха подадени заявки за общо 44 рекламни кампании. На официалната церемония бяха наградени девет рекламодателя, сред които „Белла България”

Агрополитиката

Румен Порожанов: Кооперациите имат перспектива в земеделието и хранително-вкусовия бранш

Румен Порожанов: Кооперациите имат перспектива в земеделието и хранително-вкусовия бранш

Кооперациите имат перспектива в земеделието и хранително-вкусовия бранш, заяви министърът...

Пазари, борси, цени

McDonald’s загуби запазената си търговска марка за бургерите Big Mac в рамките на ЕС

McDonald’s загуби запазената си търговска марка за бургерите Big Mac в рамките на ЕС

McDonald’s загуби запазената си търговска марка за бургерите Big Mac в рамките на Европейския...

Хранителна индустрия

Регистрирани са случаи на заболели от трихинелоза в Бургас и Кърджaли

Регистрирани са случаи на заболели от трихинелоза в Бургас и Кърджaли

8 души са заболели от трихинелоза в Бургас след консумация на луканки. Деликатесът бил...

За нас

"Агробизнесът" е издание, предназначено за собственици на агрофирми, мениджъри, експерти, производители, преработватели и търговци на селскостопанска продукция. Задачата, която си поставя списанието, е да помогне на българския агробизнес в усилията му да достигне високите европейски стандарти. Земеделието и хранителната промишленост в България да станат конкурентни на останалите страни, членки на Европейския съюз.

Галерия