Интер Експо Център организира 16-то издание на Интерфуд и Дринк

Интер Експо Център организира 16-то издание на Интерфуд и Дринк на 11 ноември. Изложението се превръща в синоним на успешни бизнес възможности в хранителния бранш в България.
Добре познато в Югоизточна Европа, изложението се радва на нарастващ интерес от страна на български и чуждестранни фирми, бизнес делегации, търговски мисии и колективни чуждестранни участия. Интерфуд и Дринк е предпочитана среда за споделяне на опит и иновативни подходи в производствените процеси. Изложбата е модерна бизнес платформа за участие в конференции, конкурси, презентации, семинари, делови срещи и др.
В рамките на специализирана ЗОНА “ДИЕТА & ФИТНЕС” за седми път ще се представят предимствата на традиционни и нови продукти за здравословно хранене и спортен режим.
Профилът на ИНТЕРФУД И ДРИНК включва храни - захарни и шоколадови изделия, растителни масла, маслини и продукти от маслини, консервирани храни и полуфабрикати, мармалади, подправки, сушени плодове, ядки, варива, деликатеси, сладолед, пресни плодове и зеленчуци, зърнени храни, мед и пчелни продукти и др.
Паралелно с ИНТЕРФУД & ДРИНК в шестте зали на Интер Експо Център ще се проведат международните изложения МЕСОМАНИЯ, СВЕТЪТ НА МЛЯКОТО, БУЛПЕК, САЛОН НА ВИНОТО и СИХРЕ.

Агрополитиката

Пазари, борси, цени

Глобалният пазар на етерични масла расте със средногодишен темп от 8-11%

Глобалният пазар на етерични масла расте със средногодишен темп от 8-11%

Глобалният пазар на етерични масла расте със средногодишен темп от 8-11%. Това сочи анализът...

Хранителна индустрия

Румен Порожанов: Фрапантни разлики в цените на хранителните стоки са недопустими

Румен Порожанов: Фрапантни разлики в цените на хранителните стоки са недопустими

Фрапантните разлики в цените на някои хранителни стоки на нашия пазар са недопустими, заяви...

За нас

"Агробизнесът" е месечно луксозно издание, предназначено за собственици на агрофирми, мениджъри, експерти, производители, преработватели и търговци на селскостопанска продукция. Задачата, която си поставя списанието, е да помогне на българския агробизнес в усилията му да достигне високите европейски стандарти. Земеделието и хранителната промишленост в България да станат конкурентни на останалите страни, членки на Европейския съюз.

Галерия