В престижния конкурс„Продукт на годината" изворна вода Роса бе отличена с награда

В третото издание на престижния конкурс„Продукт на годината" изворна вода Роса бе отличена с награда. Участие в конкурса взеха десетки нови и иновативни продукти и услуги, лансирани на българския пазар през последните 18 месеца, разпределени в 25 категории.

 От всяка категория бе излъчен само по един победител в резултат от независим потребителски вот. Роса застана начело в класацията в своята категория и получи ексклузивно лиценз за наградата  “Продукт на годината” и възможността да използва червено лого, отличителен знак на международната награда.

 Роса е природна изворна вода от екологично чист планински извор на 1500 метра надморска височина. Благодарение на своята ниска минерализация - една от най-ниските в България, водата е подходяща за всекидневна употреба за цялото семейство, включително и за бременни и приготвяне на бебешка храна.

Победителите в отделните категории се излъчват в резултат на независимо представително проучване, реализирано от Nielsen Bulgaria  , сред 2500 потребители в цялата страна.

Световният конкурс се провежда ежегодно в над 40 страни с една и съща цел: да насочи потребителите към най-новите предложения на пазара и да отличи производителите за качеството и иновациите, реализирани в продуктите им. Червеното лого „Продукт на годината" е знак за независима препоръка за потребителско доверие. Конкурсът се провежда за трета година у нас и в него се включват продукти и услуги, лансирани на българския пазар през последните 18 месеца. Те трябва да демонстрират иновации в една или в повече от следните характеристики: функция, дизайн, опаковка, състав и др.

На церемонията  в София, бяха официално наградени новите носители на престижното отличие за България в присъствието на мениджъри на водещи глобални и местни компании, опериращи в потребителския сегмент, експерти по маркетинг и представители на медиите.

Законът, Агрополитиката, Говори Брюксел

България без грешки при усвояването на евросредства в областта на земеделието и природните ресурси

България без грешки при усвояването на евросредства в областта на земеделието и природните ресурси

Вторник, 14 Януари 2025

България без грешки при усвояването на евросредства в областта на земеделието и природните ресурси,...

Агротехника, Животновъдство, Растителна защита

Weidemann в EuroTier: Пълно рестартиране на колесните товарачи и телескопичните колесни товарачи и допълнителни иновации

Weidemann в EuroTier: Пълно рестартиране на колесните товарачи и телескопичните колесни товарачи и допълнителни иновации

Понеделник, 25 Ноември 2024

Weidemann GmbH представи много нови продукти на тазгодишния EuroTier:     Серия 60 - Пълно рестартиране...

Компании, Събития, Анализи

HAPPY NEW YEAR 2025

HAPPY NEW YEAR 2025

Понеделник, 13 Януари 2025

За 2025 г. SPACE ви пожелава цветна година, изпълнена с успехи и положителни резултати...

Реколта, Пазари, Цени

Продажбите на трактори и комбайни в САЩ намаляха в края на 2024 г.

Продажбите на трактори и комбайни в САЩ намаляха в края на 2024 г.

Събота, 11 Януари 2025

Продажбите на трактори в САЩ са спаднали с 11,3%,а на комбайни с 26,4% в...

Инвестиции, Финансиране, Застраховки

МЗХ публикува за обществено обсъждане насоките за кандидатстване по интервенцията за неземеделски дейности в малките населени места

МЗХ публикува за обществено обсъждане насоките за кандидатстване по интервенцията за неземеделски дейности в малките населени места

Петък, 10 Януари 2025

Министерство на земеделието и храните публикува за обществено обсъждане проект на Насоки за кандидатстване...

Иновации, Обучение, Агросвят

Macfrut Academy:  Видео урок за веригата за доставки на боровинки

Macfrut Academy: Видео урок за веригата за доставки на боровинки

Сряда, 27 Ноември 2024

Чезена, 26 ноември 2024 г. - Веригата за доставки на боровинки ще бъде в...






Наши партньори

За нас

"Агробизнесът" е издание, предназначено за собственици на агрофирми, мениджъри, експерти, производители, преработватели и търговци на селскостопанска продукция. Задачата, която си поставя списанието, е да помогне на българския агробизнес в усилията му да достигне високите европейски стандарти. Земеделието и хранителната промишленост в България да станат конкурентни на останалите страни, членки на Европейския съюз.