Класацията Effie Index се базира на резултатите от 46 национални, регионални и международни състезания Effie Awards, в които през 2018 година участваха общо 3 753 победители и финалисти от цял свят. За разлика от фестивали като Cannes Lions, които оценяват единствено творческите идеи в рекламата, Effie отличава кампании, които показват ръст в ключови показатели, като намерение за покупка и продажби.
„Effie награждава рекламните кампании, които ефективно свързват креативността с отлични бизнес резултати и това, което има значение за потребителите и за марката. В Кока-Кола се стремим да създаваме творчески кампании, които съчетават изкуството и науката и в крайна сметка укрепват нашия бизнес и нашите марки“, коментира Родолфо Ечеверрия, творчески вицепрезидент на компанията Кока-Кола.
Coca-Cola се изкачи на върха в Effie Index благодарение на 62 успешни рекламни кампании в целия свят за 2018 г. В същата класация компанията Кока-Кола се нарежда на трето място сред най-ефективните маркетолози след Unilever и Nestlé.
Effie Awards са най-престижните маркетингови награди в света, които се присъждат за изпълнение в рекламни и маркетингови комуникации.
Да спечелиш награда Effie е символ на безусловно признание в маркетинга. Рейтингът Effie Index, който се формира от резултатите на Effie Awards, стартира през 2011 г. и оттогава се счита за най-авторитетния в сферата на маркетинговите комуникации