Enteprise Europe Network към Българската търговско-промишлена палата съвместно с Центъра за подпомагане на МСП в ЕС и IPR SME Helpdesk-Китай, организират обучение на тема „Онлайн продажба на храни и напитки в Китай“ на 4 декември.
Електронната търговия и ефективното използване на фокусирани маркетингови бюджети са станали ключови фактори, които МСП от ЕС, трябва да вземат под внимание при разработването на стратегията им за навлизане на пазара в Китай. Въпреки това, липсата на информация както за електронната търговия, така и за маркетинговите канали затруднява бизнеса да взема информирани решения
Семинарът има за цел да предостави ясен и практичен поглед върху средата за електронна търговия и опциите за внос на храни и напитки в Китай и да помогне на компаниите да оценят потенциала, разходите, последиците на всяка от възможностите в Китай.
Михал Клачински има над десет години опит в полските и международните практики и сега ръководи собствена консултантска фирма, специализирана в международни сделки и регулаторни въпроси, включително помощ в китайския бизнес и въпроси, свързани с интелектуалната собственост. Опитът му включва подпомагане на компании, които създават бизнес в Китай, консултации относно правилата за преките чуждестранни инвестиции и договаряне на споразумения за съвместни предприятия. Той съветва по различни аспекти на китайското законодателство за авторско право, търговски тайни и търговски марки. Михал е завършил Юридическия факултет в Харвард (LL.M.) и Ягелонския университет, Полша. Учи в Съчуанския университет в Съчуан (Чънду, Китай)и в момента работи по докторска степен по международно право.
Лаура Валеско е координатор на EU SME CENTER, където основните й отговорности са развиване на партньорства с бизнес посредници и организиране на обучения в Европа, с цел повишаване информираността на МСП, които искат да навлязат на пазара в Китай. Преди да се присъедини към центъра за МСП в ЕС, Лаура работи за две международни мениджърски консултантски компании в Шанхай, съветвайки международни МСП за навлизането им на китайския пазар. С десет години трудов стаж в Китай, Лаура има дълбоко разбиране на китайската бизнес среда и култура. Владее испански, английски, мандарин и френски език.