Онлайн продажба на храни и напитки в Китай

Enteprise Europe Network към Българската търговско-промишлена палата съвместно с Центъра за подпомагане на МСП в ЕС и IPR SME Helpdesk-Китай, организират обучение на тема „Онлайн продажба на храни и напитки в Китай“  на 4 декември.

Електронната търговия и ефективното използване на фокусирани маркетингови бюджети са станали ключови фактори, които МСП от ЕС, трябва да вземат под внимание при разработването на стратегията им за навлизане на пазара в Китай. Въпреки това, липсата на информация както за електронната търговия, така и за маркетинговите канали затруднява бизнеса да взема информирани решения

 Семинарът има за цел да предостави ясен и практичен поглед върху средата за електронна търговия и опциите за внос на храни и напитки в Китай и да помогне на компаниите да оценят потенциала, разходите, последиците на всяка от възможностите в Китай.

Михал Клачински има над десет години опит в полските и международните практики и сега ръководи собствена консултантска фирма, специализирана в международни сделки и регулаторни въпроси, включително помощ в китайския бизнес и въпроси, свързани с интелектуалната собственост. Опитът му включва подпомагане на компании, които създават бизнес в Китай, консултации относно правилата за преките чуждестранни инвестиции и договаряне на споразумения за съвместни предприятия. Той  съветва по различни аспекти на китайското законодателство за авторско право, търговски тайни и търговски марки. Михал е завършил Юридическия факултет в Харвард (LL.M.) и Ягелонския университет, Полша. Учи в Съчуанския университет в Съчуан (Чънду, Китай)и в момента работи по докторска степен по международно право.

Лаура Валеско е координатор на EU SME CENTER, където основните й отговорности са развиване на партньорства с бизнес посредници и организиране на обучения в Европа, с цел повишаване информираността на МСП, които искат да навлязат на пазара в Китай. Преди да се присъедини към центъра за МСП в ЕС, Лаура работи за две международни мениджърски консултантски компании в Шанхай, съветвайки международни МСП за навлизането им на китайския пазар. С десет години трудов стаж в Китай, Лаура има дълбоко разбиране на китайската бизнес среда и култура. Владее испански, английски, мандарин и френски език.

 

Законът, Агрополитиката, Говори Брюксел

Дългосрочно и устойчиво развитие на аграрния сектор се постига със закони и инвестиции

Дългосрочно и устойчиво развитие на аграрния сектор се постига със закони и инвестиции

Вторник, 20 Февруари 2024

Дългосрочно и устойчиво развитие на аграрния сектор се постига със закони и инвестиции, заяви...

Агротехника, Животновъдство, Растителна защита

Специализираното изложение за земеделие БАТА АГРО ще се проведе от 13 до 17 май на Летище Стара Загора

Специализираното изложение за земеделие БАТА АГРО ще се проведе от 13 до 17 май на Летище Стара Загора

Понеделник, 19 Февруари 2024

163 фирми вече са заявили участие върху повече от 33 хиляди кв.м. изложбена площ     Шестнадесетото...

Компании, Събития, Анализи

Шест български вина със „Златен ритон” от Международния конкурс

Шест български вина със „Златен ритон” от Международния конкурс

Четвъртък, 22 Февруари 2024

Шест български вина спечелиха приза „Златен ритон“ от Международната специализирана изложба ВИНАРИЯ 2024. Два...

Реколта, Пазари, Цени

АГРА, ВИНАРИЯ и ФУДТЕХ бележат ръст от 25%  и срещат науката и практиката с най-новите постижения в земеделието

АГРА, ВИНАРИЯ и ФУДТЕХ бележат ръст от 25% и срещат науката и практиката с най-новите постижения в земеделието

Вторник, 20 Февруари 2024

Изложенията АГРА, ВИНАРИЯ и ФУДТЕХ бележат ръст от 25%  и срещат науката и практиката...

Иновации, Обучение, Агросвят

Macfrut 2024: акцент върху иновациите и устойчивостта в земеделието

Macfrut 2024: акцент върху иновациите и устойчивостта в земеделието

Четвъртък, 22 Февруари 2024

Международното изложение за плодове и зеленчуци Macfrut, което ще се проведе в Римини, Италия...






Наши партньори

За нас

"Агробизнесът" е издание, предназначено за собственици на агрофирми, мениджъри, експерти, производители, преработватели и търговци на селскостопанска продукция. Задачата, която си поставя списанието, е да помогне на българския агробизнес в усилията му да достигне високите европейски стандарти. Земеделието и хранителната промишленост в България да станат конкурентни на останалите страни, членки на Европейския съюз.