Allianz за пореден път e номер 1 застрахователен бранд в света в класацията BestGlobalBrands на Interbrand

 

  • Класацията потвърждава нарастващата сила на бранда Allianz и нейното значение в живота на хората
  • Устойчивостта на Allianz и фокусът върху клиентите рефлектира върху успеха на бранда

За втори поредна година Allianz получи отличието за най-добра застрахователна марка в света, според класацията BestGlobalBrands на Interbrand.

Позитивните новини идват в несигурни времена за пазарите и индустриите по света, когато всички се опитват да се справят с предизвикателствата на световната пандемия.

„Нашият фокус е върху устойчивостта, почтеността и клиентите и това се отплаща. Алианц отново получи признанието за застрахователен бранд номер1 в света, което е фантастична новина и потвърждава, че сме на прав път“, каза Оливер Бете, главен изпълнителен директор на Allianz Group.

„Изключително сме горди, че сме номер 1 застрахователен бранд и сме в Топ 40 на най-добрите световни марки. Само за 10 години Allianz се премести от 67-мо място в списъка през 2010 г., със стойност от 4,9 млрд. долара, на 39-о място през 2020 г. със стойност от почти 13 млрд. долара“. Докато половината брандове в Топ 100 не отбелязаха нарастване на стойността си, оценката на Allianz се увеличи със 7 процента, въпреки кризата, достигайки до 12,935 милиарда долара “, каза Кристиан Дюрингер, ръководител бранд и партньорства в Allianz Group. „Поставили сме си за цел да станем Топ 25 бранд до 2025 г.".

Класирането е не само окуражаващ знак за нарастващата сила на бранда, но също така и за нарастващата роля на Allianz в живота на хората.

„По време на Covid-19 работихме изключително усилено, за да изпълним поетотообещание и дори повече, като поехме още по-съществена роля и отговорност в живота на нашите клиенти, нашите служители и нашите общности, подпомагайки бъдещето и давайки кураж в тези трудни времена, коментира Серж Рафърд, Групова стратегия, маркетинг и дистрибуция в Allianz Group.

„Нашата устойчивост и фокусът ни към клиентите ни позволяват да се съпоставим с брандове в различни отрасли, коментира Рафърд. „Сега сме готови за по-високи срещи на върха, благодарение на партньорството ни в Олимпийските игри, което стартира на 1 януари 2021 г. Очакваме с нетърпение следващите предизвикателства".

Interbrand публикува ежегодно своя доклад GlobalBestBrand. Той има за цел да идентифицира 100-те най-стойностни бранда в света. Методологията за оценка на брандна Interbrand беше първата, която получи сертификат ISO 10668.

За да участват в класацията, брандовете трябва да бъдат публично регистрирани и да имат глобално присъствие. След това се прави оценка на база на печалбата, обвързана с продажбите на стоки и услуги с тази марка, ролята на бранда, т.е. степента, до която марката влияе върху решението за покупка и накрая на силата на бранда, която се определя от десет различни вътрешни и външни фактора.

Алианц България Холдинг е компания, предлагаща пълен набор от финансови услуги. Компанията е на българския пазар от 29 години и развива своята дейност в сферата на общото и животозастраховането, пенсионното осигуряване, банковите услуги и лизинга, като  обслужва над 1,3 милиона клиенти в България.

 

 

Законът, Агрополитиката, Говори Брюксел

Брюксел: Българското вето за РС Македония остава

Брюксел: Българското вето за РС Македония остава

Вторник, 01 Декември 2020

Високопоставени дипломати потвърдиха, че почти сигурно Северна Македония ще бъде блокирана от България за...

Агротехника, Животновъдство, Растителна защита

Удължават се сроковете за прием на заявления за хуманно отношение към свине и за погасяване на кредити на земеделски стопани

Удължават се сроковете за прием на заявления за хуманно отношение към свине и за погасяване на кредити на земеделски стопани

Вторник, 10 Ноември 2020

Държавен фонд „Земеделие“ взе решение за удължаване на сроковете за прием на заявления по...

Компании, Събития, Анализи

Експерти на Европейската комисия участват в Българския икономически форум 2020

Експерти на Европейската комисия участват в Българския икономически форум 2020

Понеделник, 30 Ноември 2020

Ръководителят на Представителството на Европейската комисия в България Цветан Кюланов ще открие тазгодишното издание...

Реколта, Пазари, Цени

  Започват засилени проверки в обекти за производство и търговия с риба и рибни продукти

Започват засилени проверки в обекти за производство и търговия с риба и рибни продукти

Вторник, 01 Декември 2020

От 1 до 6 декември Българската агенция по безопасност на храните  започва засилени проверки...

Иновации, Обучение, Агросвят

Digital Preview - растенията се превръщат в строителни материали. Избор на дизайн, мотивиран от желанието за контакт с природата

Digital Preview - растенията се превръщат в строителни материали. Избор на дизайн, мотивиран от желанието за контакт с природата

Петък, 13 Ноември 2020

 Използването на растителни материали вместо цимент и синтетични материали се налага все повече.  Приказката...


Наши партньори

За нас

"Агробизнесът" е издание, предназначено за собственици на агрофирми, мениджъри, експерти, производители, преработватели и търговци на селскостопанска продукция. Задачата, която си поставя списанието, е да помогне на българския агробизнес в усилията му да достигне високите европейски стандарти. Земеделието и хранителната промишленост в България да станат конкурентни на останалите страни, членки на Европейския съюз.