FederUnacoma: стратегически план за агротехниката
Годишният мозъчен тръст на Федерацията на производителите на селскостопански машини се проведе в Serralunga d'Alba, в сърцето на района Langhe в Пиемонт. Пазарните данни, анализите на сценариите и фокусът върху нуждите от обучение бяха в центъра на заседанията, по време на които беше подчертана стратегическата роля на EIMA International за повторното стартиране на пазара в сектора. Беше представена Академията за висше образование AFI, нов проект на FederUnacoma за укрепване на уменията в компаниите.
Италианският пазар на селскостопански машини бележи време, чакайки системата за обществени стимули да бъде отблокирана и покупките да започнат отново. Износът също намалява, поради неблагоприятната икономическа ситуация и по-високите производствени разходи, които се отразяват на крайната цена на машините. Следователно, за да поднови сектора, италианската асоциация на производителите FederUnacoma засилва дейността си на политически, промоционален и обучителен фронт с пълна програма, която трябва да бъде изпълнена до следващата есен. Това стана ясно от мозъчния тръст на тема „От управление на бизнеса до маркетинг на търговски панаири: печелившите умения за агромеханичната индустрия“, който Федерацията организира на 28 март - в конферентния център на винарната Fontanafredda в Сералунга д'Алба в Пиемонт - включващи компании-членки и панел от експерти от различните дисциплини. След откриващото приветствие от бизнесмена Оскар Фаринети - собственик на винарната домакин - пленарната сесия беше открита с изказване на президента на FederUnacoma Мариатереса Маскио, която предостави актуализирани данни за пазара (общ спад на тракторите през първите два месеца на годината, с 14% загуба за САЩ, 22% за Индия, 3% за Франция и 25% за Италия), подчертавайки как Федерацията има добре изградена стратегия за намеса именно за да реагира на риска от стагнация в сектора.