България влияе на световния пазар за козметика

Страната ни активно участва в подготовката на

споразумение за глобалното ценообразуване

 

IN-COSMETICS GLOBAL отвори врати в изложбения център РАИ, Амстердам на 8 и ще продължи до 10 април.  Глобалното събитие за козметика, етерични масла и суровини за продукти за лична хигиена с над 1000 изложители, показващи най-новите постижения в науката, иновациите и устойчивостта, очаква да посрещне над 15 000 специализирани посетители от цял свят. На колективен щанд 12H30 Българската национална асоциация „Етерични масла, парфюмерия и козметика“ (БНАЕМПК) представя своите членове: „БГ ОИЛС“ ООД, „БРАЙТЕРС“ АД, „ГАЛЕН – Н“ ЕООД, „ДЕНИТА“ ООД,  „ЕНЬО БОНЧЕВ ПРОДАКШЪН“ ООД, „КАТЕКО“ ООД.

 

“Ние не сме изключителни, ние сме всеобхватни и това е толкова важно, защото имаме продукти, които отговарят на нуждите на пазарите и най-вече – правят хората по-красиви. Това е вдъхновяващо!", отбеляза Гергана Андреева, изпълнителен директор на БНАЕМПК. "Фирмите ни отново впечатляват посетителите, клиентите и партньорите с първокласни продукти, които трасират пътя на страната ни с нейното влияние върху световния пазар с етерични масла, аромати, козметика.“

 

Българското участие се осъществява с подкрепата на Министерството на земеделието и храните и Държавен фонд „Земеделие“.

 

С глобалния пазар за красота, който се очаква да достигне приблизително 580 милиарда долара до 2027 г., Европа – заедно със САЩ – остава един от най-големите пазари за красота в света. В тези трудни времена на несигурност, въпреки забавянето на глобалната инфлация, потребителите възприемат по-предпазлив подход към покупките, за да компенсират намаления си разполагаем доход. Новата позиция на САЩ и партньорите допълнително усложнява ситуацията за бизнесите в различни сектори и бюти индустрията не прави изключение. Още COVID накара редица компании да преместят голяма част от веригата си за доставки извън Китай – в Мексико и Канада. Днес те играят важна роля за производството в САЩ и поставя всички страни в неблагоприятна позиция. Фирмите се подготвят за новата ситуация и обсъждат редица сценарии за реакция, които се надяват да не се налага да използват. Това е тема, която вълнува участниците в изложението и е предмет на разговори между настоящи и потенциални партньори. В тази „объркана“ среда, всички от Амстердам призовават за единство. И компаниите с голяма капитализация, и малките бутикови производители – всички заедно са изправени пред това предизвикателство.

 

„Тук на IN-COSMETICS GLOBAL все повече се чува, че сме „по-силни заедно". Това са сложни проблеми и целият бранш се включва. Няма сегмент, дори от най-големите компании, който да не е повлиян от средата на несигурност“, коментира Гергана Андреева. „В Амстердам отново се говори за споразумение за глобалното ценообразуване, така че нашите региони да не се конкурират един срещу друг и е важно да участваме активно в него. Материалите и суровините, които внасят компаниите, са част от сложен процес и взаимовръзки – това е отвъд простото движение на стоки. Това са част от важните теми по проблемите на бранша на световно ниво“, подчерта Гергана Андреева. „От друга страна Нидерландия, Германия и Скандинавските страни представляват значителни и влиятелни пазари за красота и са водещ тренд и през 2025 г. С българските производители на изложението сме особено ангажирани да задълбочим контактите си с тези важни региони“, допълни изпълнителният директор на Българската национална асоциация „Етерични масла, парфюмерия и козметика“.

 

Заповядайте на българското участие в  Амстердам на IN-COSMETICS GLOBAL – Изложбен център РАИ, Амстердам, щанд 12H30 което ще продължи до 10 април 2025 г.

 

-----------

За допълнителна информация: Гергана Андреева – тел.: 0879163026; e-mail: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите..

Агротехника, Животновъдство, Растителна защита

FederUnacoma във Верона: „Машината за производство на вино“

FederUnacoma във Верона: „Машината за производство на вино“

Вторник, 08 Април 2025

Във Vinitaly /от 6 до 9 април 2025/   са изложени основните видове машини за...

Компании, Събития, Анализи

EIMA Agrimach се завръща в Ню Делхи

EIMA Agrimach се завръща в Ню Делхи

Петък, 18 Април 2025

Индийската агромеханична изложба 2025, спонсорирана от FederUnacoma и FICCI, ще се проведе още веднъж...

Реколта, Пазари, Цени

МЗХ предлага инициатива „Великденска кошница“

МЗХ предлага инициатива „Великденска кошница“

Събота, 12 Април 2025

В периода от 11 до 19 април 2025 г. за пръв път у нас ...

Иновации, Обучение, Агросвят

Първият в Европа плаващ център за развъждане на есетри отваря врати на река Дунав

Първият в Европа плаващ център за развъждане на есетри отваря врати на река Дунав

Петък, 11 Април 2025

Първият в Европа плаващ център за развъждане на есетри отваря врати на река Дунав  ...






Наши партньори

За нас

"Агробизнесът" е издание, предназначено за собственици на агрофирми, мениджъри, експерти, производители, преработватели и търговци на селскостопанска продукция. Задачата, която си поставя списанието, е да помогне на българския агробизнес в усилията му да достигне високите европейски стандарти. Земеделието и хранителната промишленост в България да станат конкурентни на останалите страни, членки на Европейския съюз.